Δραστηριότητες του Βρεφονηπιακού Σταθμού ΛΙΓΟΥΡΙΝΟΣ

 
Μέλημά μας είναι η ορθή διαπαιδαγώγηση των παιδιών, μέσα από πλήθος δημιουργικών και ευχάριστων δραστηριοτήτων, μουσική προπαίδεια, εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές εκδρομές, καθώς και από διηγήσεις παραμυθιών.
 
 
 
 
 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

 
 
 

ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 
  • Τα παιδιά αναλαμβάνουν ρόλους ομιλητή και ακροατή, συμμετέχουν σε συζητήσεις παίρνοντας διαδοχικά το λόγο
  • Αφηγούνται παραμύθια και ιστορίες
  • Μαθαίνουν τη προσευχή
  • Μαθαίνουν τα καιρικά φαινόμενα
  • Μαθαίνουν απλές λέξεις με τη συνοδεία φωτογραφιών και κάνουν μόνα τους μια ιστορία.
  • Βάζουν σε σωστή σειρά εικόνες π.χ ο κύκλος της πεταλούδας
  • Μαθαίνουν χρώματα και τα ταξινομούν
 
 
 

ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

 
  • Μαθαίνουν να ακούνε και να κατανοούν τα παραμύθια, να βελτιώνουν και να εμπλουτίζουν το προφορικό τους λόγο μέσα απο παραμύθια, παροιμίες κλπ
  • Διαβάζουν από τη δανειστική βιβλιοθήκη μας και ζωγραφίζουν αυτό που τους έκανε εντύπωση.
 
 
 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ και ΕΚΦΡΑΣΗ - ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ

 
  • Το παιδί μαθαίνει να εξοικειώνεται με τις τεχνικές του κουκλοθεάτρου, να παίζει δημιουργικά με τις κούκλες και να εφράζεται μέσω της μίμησης, αναπαριστώντας το κάθε ρόλο ή το ποίημα που του δίνεται
  • Ανάπτυξη κοινωνικών εκφράσεων, συναισθημάτων, ικανότητας, αυτοπεποίθησης
 
 
 
 
 

ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και ΕΚΦΡΑΣΗ

 
  • Μαθαίνουν να κόβουν με το ψαλίδι ευθείες και καμπύλες
  • Να αναπτύσουν τη λεπτή τους κινητικότητα π.χ σε ένα φύλλο εργασίας με ανακατεμένες τις εικόνες , τα παιδιά προσπαθούν να τις βάλουν στη σωστή σειρά
  • Σε πλαστελίνη ή ζύμη μαθαίνουν να πλάθουν και να μορφοποιούν με τη χρήση των χεριών τους
  • Δραστηριότητες με το χαρτί και τις μπογιές ( Μαθαίνουν την οριοθέτηση του χαρτιού )
  • Μαθαίνουν κολάζ με διάφορα υλικά που τίθενται στη διάθεσή τους
  • Έρχονται σε επαφή με φυσικά υλικά και μαθαίνουν τη χρήση τους
  • Εικαστική και εκφραστική αγωγή... συναισθήματα, φαντασία, εφευρετικότητα
 
 
 

ΕΚΦΡΑΣΗ - ΜΟΥΣΙΚΗ / ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

 
  • Γνωριμία με τα μουσικά όργανα
  • Καλλιέργεια της αμφιπλευρικότητας και του ταλέντου χειρισμού
  • Με τη κίνηση το παιδί αποκτά την αίσθηση του σώματος και την αίσθηση του χώρου δράσης. Επιστρατεύει το σώμα, το πνεύμα και τη ψυχή με κάθε είδους μουσική
  • Αναάπτυξη της αυτοπεποίθησης
  • Παιχνίδια που είναι εμπλουτισμένα με τραγούδια και κίνηση
  • Αναπαραγωγή μουσικών ακουσμάτων με διάφορους τρόπους
 
 
 

ΦΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ και ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ

 
  • Ευαισθητοποίηση μέσα από διάφορες δραστηριότητες όπως η ανακύκλωση ή εποχικές δράσεις π.χ τρύγος, σπορά κλπ
  • Σκοπός να αντιληφθούν την αλληλεπίδραση του φυσικού περιβάλλοντος με τις δραστηριότητες του ανθρώπου